| < Sierpień 2017 > |
Pn Wt Śr Cz Pt So N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      
O autorze
Zakładki:
Blogi o hafcie krzyżykowym które czytuję
Forum w których można mnie spotkać
Siatkówka
Sklepy Internetowe z których korzystam
Strony dla hafciarzy,hafciarek
Strony które bardzo lubię
Strony na które warto zajrzyć
Księga gościDodaj wpis
środa, 11 marca 2009

Wczoraj miałam trochę zabiegany dzień rano jak zwykle praca a po pracy,najpierw kupiłam dodatki do upominków na wymianki Wielkanocną i Na Secret - Pala, potem stwierdziłam że stanowczo mam za długie włosy więc poszłam do fryzjera aby skrócić włosy a potem poszłam do kina na film "Kochaj i Tańcz" i ten film mi się bardzo podobał. Świetne role Izy Miko i Mateusza Damięckiego(nieźle Mateusz tańczy) i wogóle byłam zachwycona filmem.Dużo się tam działo i nawet nie wiem kiedy zleciał cały film. Nie nudziałam się na nim tylko fajnie bawiłam.Nie wiem czego ludzie chcą że tak na niego narzekają, bo naprawdę jest to dobry film i nie czuję się jakaś uchybiona. Jak tylko macie możśliwość to polecam ten film. Żresztą lubię polskie kino no oprócz filmów gdzie główną rolę gra Czarek Pazura gdyż nie trawię tego aktora, więc zazwyczaj nie wypowiadam się na temat filmów gdzie gra.Ale chyba narazie film który mnie bawi cały czas od lat (film polski) to jest film Kogel Mogel i Galimatias. To chyba jest najlepszy film.A wy co sądzicie. A na polu robótkowym to wyszywam motywy świąteczne oraz wyszywam słonika którego dostałam od przemiłej osóbki o nicku Splocik.Jest to kanwa drukowana i wyszywam ją bo jest przesympatyczny te słoniątko.

07:19, jeniulka , Inne
Link Komentarze (1) »
czwartek, 05 marca 2009

Zapisałam się na nowe candy do umili oto link do niego:

http://umili.blox.pl/2009/03/tysiaczkowe-candy-1.html a oto co można wygraćZapraszam na to Candy.

wtorek, 03 marca 2009

Pokażę wam co ostatnio szyłam były to hafty świąteczne zostaną one przeznaczone na wymianki do jakich się zapisałam,ale nie napiszę co komu dam to niech zostanie niespodzianką bo sama nie wiem co komu dam:Ten hafcik nazwałam kurczaczek z okienka a to drugi hafcik

Dziś jak wróciłam od rodziców czekała na mnie niespodzianka czyli awizo na paczuszkę i poleciłam na pocztę i była tam do mnie paczuszka secret - palowa od Kasiulki1 Beauty cudowna była i pokaże wam co w niej było:

A w paczuszce było: gumy i cukierki orbit, kawka, mulina biała i czarna, mulinka madeira(cieniowana),nitka złota, mały tamborek,rameczka typu passe pourt, kanwa różowa, trzy opomarańczowe świeczuszki, koraliczki, pocięte wstążeczki typu słoniki, kaczuszki, kwiatuszki,małe przypinki biedroneczka mała i większa aniołek listeczki oraz przepiękna karteczka z biedronką. Kasiu serdeczne dzięki za przepiękną paczuszkę super radość mi nią sprawiłaś.Pozdrawiam

niedziela, 01 marca 2009

Dziś będzie bez zdięć nie piszę z swojego kompa tylko u rodziców i nie mam ze sobą aparatu i rzeczy potrzebnych. A więc od piątku jestem w pracy na urlopie do wtorku na początku by się kurować bo byłam dość mocno zakatarzona i czwartek przyjechałam do rodziców. Samej ciężko się kurować.A we wtrek załatwiam różne sprawy.Jak siedzę u rodziców to sobie krzyżykuję robię takie hafciki na kartki wielkanocne i mam już wyszyte mojego "kurczaczka z okienka" , koszyk z pisankami a teraz będę szyła kurczaczka z pisanka te dwa ostatnie hafcki są z lutowego wydania Haftów Polskich  i jest w nich trochę improwizacji gdyż nie mam ze sobą sporo kolorów mulin i robiłam innymi kolorami ale też wyszło to fajnie. Efekt końcowy zobaczycie we wtorek jak już wrócę do domku wtedy pstryknę fotki i wrzucę na kompa. Dziś jest losowanie na wymiankę wielkanocną na forum HaftyPolskie i jestem ciekawa kogo ja wylosuję tzn komu mam zrobić upominek, wysyła się dopiero 15 marca więc jest sporo czasu na zrobenie upominka. Narazie zasanawiam się co zrobić tej osóbce. I jeszcze jedna sprawa co mnie już mocno niepokoi secret pal ten od Sabinki na początku lutego dostałam dwa adresy aby wysłać paczuszki  tam były adres na luty i marzec ale stwierdziłam że wyślę obie razem a było to 9.02.2009 i jedna paczuszka już doszła i adrestka pokazała na swoim blogu jak i organizatorki a druga wielkie nic niby doszła do mnie zwrotka z listu ale bez podpisu adresatki jak i nie było datownika czyli nic nie znaczy  i tak można to zrozumieć że ta zwrotka nie wróciła do mnie. I jeżeli nie będę miała echa do 9 marca to wysyłam pismo wywiadowcze żeby sprawdzić czy i kiedy doszła. A tak przy okazji Agnieszko - (Niebańska Szafa) z Lublina daj znać czy doszła paczka proszę cię bardzo. Bo naprawdę się martwię. Jeżeli nie chcesz pisać na blogu to napisz na maila(Jeniulka@gazeta.pl).

 

13:21, jeniulka , Inne
Link Komentarze (4) »
środa, 25 lutego 2009

Zrobiłam 5 zakładkę i wszystkie wysłałam do Maknety. A wyszła tak ona:I powstał problem i stwierdziłam że zrobię jakiś hafcik świąteczny który bdzie prezentem na albo Secret - Pal czy wymiankę wielkanocną jeszcze nie wiem. Ten hafcik nazwałam uroczo "kurczaczek z okienka"skoro jest panienka z okienka to czemu ma nie być kurczaczek. Tu pokażę wam jak wygląda wzór i jak ktoś chce niech go ściąga pozwalam wzór wzięłam z gazety "Hafty Polskie - igraszki z igłą nr 1/2004".

A tak pozatym jestem zaziębiona i mam nadzieję że ten cholerny katar mi przejdzie do jutra.A kompletnie zapomniałam o nagrodach od analegdam(konkurs dotyczący imienia smyka)i r ączką smyka zostałam wylosowana i zobaczcie co dostałam

niedziela, 22 lutego 2009

Jakiś czas temu zapisałam do wymiany zakładek u Maknety i tak one wyglądają nie są może jakimś cudem ale robiłam tak jak potrafię najlepiej. Tu są jeszcze bez wykończenia wszystkie. Jak wam się podoba???

Zapisałam się na nowe Candy są super cukierachy do wygrania a to candy jest u Sabinki.A oto jaK wyglądają te cukiereczki:

http://sabinkat1.blox.pl/2009/02/CANDY-o.html?

piątek, 20 lutego 2009

Zapisałam się na nowe candy tym razem do Edytki i pokażę wam jakie cudne gazetki ma do rozdania.

Oto adres bloga na którym można wygrać te cudowności: http://edytamz.blog.onet.pl/2,ID365448131,index.html

czwartek, 19 lutego 2009

Wczoraj jak wracałam z poczty podeszłam na zakupy do jednego z sklepów typu hiper, super market i tam była pasmateria i kupiłam w niej mulinki oraz zobaczyłam wstążeczki słoniki i misie tylko w kolorze żółtym, oczywiście kupiłam je sobie. W pasmaterii były także kaczuszki tylko że w kolorach zielonym i niebieskim dziwne nieprawdaż a teraz pokażę wam wstążeczki kupione przezemnie.I jeszcze secret pal. Na początku lutego dostałam dwa adresiki na miesiąc luty i marzec.Na luty przypisana mi była Agnieszka z Lublina a na marzec Martę z Ciechanowa. Paczki obie wysłałam  w tym samym dniu czyli 9 lutego i do Marty paczka doszła(nawet jakimś dziwnym trafem trafiłam w jej gust co do czekolady pistacjowej) a o paczce do Agnieszki wielka cisza i się znowu martwię czy Agnieszka dostała. Ja wysłałam upominki listem poleconym na potwierdzeniem odbioru i karteczka nie doszła ani wiadomości co się dzieje. Agnieszko z Lublina daj znać czy przesyłka doszła do ciebie. Zakładki no cóż jakoś wyszyłam dwie z nich ale takie jakieś dziwne wyszły. Wszyscy takie piękne zrobili a moje takie słabe są. Aniu dziękuję za pomoc przy przyklejeniu tych zakładek. Jak wyszyję wszystkie to wam pokażę.

niedziela, 15 lutego 2009

Dziś w końcu skończyłam metryczkę i wyszła mi jakoś krzywo więc do fotki podwinęłam rogi te nie haftowane i mam nadzieję że jakoś to wyszło. Zobaczcie i oceńcie drogie koleżanki

Oraz wam pokażę wam jaką dostałam walentynkę od mojej 5 letniej chrześnicy z drobną pomocą jej babci a mojej mamy.

1 , 2 , 3 , 4 , 5 ... 15